مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 22:202023-12-30بين الملل

فیلم| تظاهرات معترضان در تل آویو علیه نتانیاهو


هزاران نفر روز شنبه با برگزاری تظاهراتی در تل آویو علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی از کابینه این رژیم خواستند تا اسرا در غزه را بازگردانند.

- این در حالی است که جروزالم پست ساعات پایانی شب گذشته با انتشار گزارشی در این باره نوشت قطر پیشنهاد داده که در مرحله اول توافق، 50 گروگان از سوی حماس آزاد و آتش بس چندهفته ای برقرار شود .

این رسانه عبری درباره مرحله دوم این طرح گزارش داد که جزییات آن هنوز منتشر نشده اما شکل گیری آن منجر به عقب ‎نشینی نظامیان اسراییلی از غزه خواهد شد.

براساس این گزارش رییس موساد دیوید بارنیا به کابینه اسراییل اطلاع داده که حماس اکنون خواهان آتش بس 20 تا 30 روزه در ازای 50 کودک، زن و سالمند اسیر شده است.

پایگاه خبری واللا با انتشار گزارشی، تغییرات مورد انتظار تل آویو در خصوص این پیشنهاد قطری را فاش کرده و نوشت که اسراییل برای انعقاد آتش بس یک هفته ای در نوار غزه، آزادی اسرای فلسطینی و بازگشت حدود 40 نفر از ربوده شدگان اسراییلی آماده است .

رسانه های اسراییلی از شب گذشته با انتشار اخباری مدعی موافقت اولیه حماس با آغاز گفت وگوها براساس طرح قطر هستند و می گویند که مقامات تل آویو هم به این پیشنهادی که البته هنور به طور رسمی به آن ها ارائه نشده، فکر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| تظاهرات معترضان در تل آویو علیه نتانیاهو

فیلم| تظاهرات معترضان در تل آویو علیه نتانیاهو